Spa & Middag i Lomma (för oss tjejer bara)

Jag o mina kära svägerskor ville unna oss en myskväll med film, god mat, gottis (såklart), spa och DRINKAR =)
Så vi ordnade ihop så att killarna fick en kväll med Zombiespel så att vi kunde träffas ostört

Jag skulle presentera en förrätt och mina svägerskor skulle presentera huvudrätt och efterrätt,
Samma med drinkar. Alla skulle presentera vars en drink som vi gillar.

Så jag gjorde en champinjonssoppa till förrätt som med mer svamp o sal hade varit jättegod =)

Förberedelser i köket
  

Huvudrätt



Efterrätt


Min drink (Swimming pool)


Jessica's drink (Lennart)



Kristina's drink (Varm choklad med vodka vanilj) *Mums*

 

Sen fortsatte kvällen med romantiska filmer och SPA såklart =)

   
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0