What the f**k

Spenderat hela dagen på stranden med Jessica, jag älskar verkligen att sola o bada =)
Många tycker att man inte får ut någonting av att bara ligga sådär (Micke) men JAG älskar det =)
Så jag hoppas att jag har fått lite bränna...


Men som jag har sparat på de sista kapitlena i "Sjöjungfrun" och läste ut den när jag låg på filten.
Och till alla er som INTE läst den men funderar på att läsa den - läs inte mer av detta inlägget...

Faaaaan, så kan det inte sluta, kommer det en sjunde bok? det får man hoppas för jag är inte alls nöjd med hur det hela har slutat. Jag satt o svor nere vid stranden och Jessica som har läst den sen innan förstod mig.
Är det någon som vet om dte är någon bok på gång?

Så iallafall så ska jag kasta mig över nästa bok idag, den som Hege och syrran så varmt har rekommenderat.
"En sorts kärlek" med Ray Kluun.

Tydligen ska detta vara en bok som får alla till att snyfta...
Så det ska bli spännande.

Sen fick jag ett väldigt underligt/roligt telefonsamtal från min bror idag.
Så här gick samtalet.

Daniel: Nu måste jag få klaga lite på dig!
Angeliqa: Jaha, vadå? Nä klaga inte på mig, det e Lördag o allt (blir lätt deppig)..
Daniel: Jo det måste jag. Du gör precis så som du har stört dig på att alla andra har gjort innan, du skriver bara så att folk får dåligt samvete. (Han menade tydligen att jag har varit lite flitig med träningen på senaste). Jag läser gärna allt annat men det får du sluta att skriva om.... !

=) Min kära bror


Kommentarer
Postat av: Anna

håller med daniel...haha, när ses vi gumman? fika en kväll smsa mig när du kan :) kram banan

2009-08-08 @ 22:04:23
Postat av: Anonym

Visst är det ett helt hopplöst slut! Va trött jag blev. Men det måste ju helt enkelt komma flera böcker!

2009-08-08 @ 23:29:22
Postat av: Anonym

Fyrvktaren, kommer i September...

http://www.adlibris.com/se/product.aspx?isbn=9137134094



/Hege

2009-08-14 @ 19:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0