Världens godaste kebab

Idag unnade jag mig en liten kebab till lunch för att jag tränade imorse. Har blivit mycket fetemat på sistone.
Och idag fick vi även tråkiga nyheter på jobb om ytterligare reducerade volymer.
Jag trodde att nergången var total innan semestern, men tydligen hade jag fel. Men som så många sagt, så ska man väl inte tänka på det nu. Måste tänka positivt.
Men jag har ändå funderat på det mycket, svårt att låta bli. Om jag skulle bli drabbad, vad ska jag då göra?
Söka jobb, läsa vidare?  Mycket tankar som snurrar.

När jag sen kom hem så hittar jag räkning på bilskatt, tack för kaffet!
Jag blir hur fattig som helst. Nu har mina syskonbarn kommit hit, skall passa dem några timmar idag!
Mosters lilla gosingar.


Till helgen blir det roligt =)
Olof och My kommer med frukost på Lördag sen är vi helt i deras händer, de har nått mysko på gång, men vi vet inte vad.
Men det ska bli roligt att bara träffa dem, det va länge sen och jag har faktiskt saknat dem =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0