Utomhusbio med trevligt sällskap =)

Jävelen va varmt det blev idag då.... Också sitter man på jobb och ugglar. Nu är jag iallafall hemma och inte mycket bättre är det, här sitter man juh vid datorn igen.. Hmm får tänka om min vardag lite.
Idag gick jag upp 05:40 (det är inte ofta man ser klockan visa de siffrorna). Träffade Linda och Hege på gymmet på jobb kl 06:00. Sen var vi där och tränade hårt i 1 timme innan vi började jobb, det va himla gött. Ställa sig i en kall dusch precis innan man sätter sig och börjar knappra på datorn. Men vid 13 tiden höll man på att tuppa av så trött man var. Men men då behövde man inte stressa från jobb på eftermiddagen för att träna. Och i denna värmen hade jag haft svårt att motivera mig till att sticka ut och springa.
Just nu är Micke och Mats (Heges man) och spelar badminton, de är kul att de umgås trots att vi tanter inte är med =)
Så tyckte jag och Micke att det va på tiden att VI bjöd dem på middag någon gång, så efter träningen kommer Hege o Mats hem till oss på middag och efter det blir det utomhusbio i stan, de ska visa Mamma Mia i Teaterparken kl 21 ikväll!
Så en mysfilt och lite snack, kanske nått gott att dricka, trevligt sällskap och en av de bästa filmerna som finns =)
Kan de bli bättre?

Senaste utomhusbion i Landskrona



Hege och Mats (från när vi var i London tillsammans)


Hehehe, denna bilden tycker jag är rolig =)
Micke ser helt lycklig ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0