Skapande med Scrapbooking + ViktVäktare



Yes, då har man joinat ViktVäktarna =)
Härligt, jag känner väl att kilona inte trillar av en som innan, alltså dags att ta tag i det.
Men jag skulle inte säga att jag går in för det super mycket.
Jag är mer utav en ViktVäktare med Choklad i handen  =/
Men vi får se hur det går helt enkelt, om inget annat så får jag lite inblick i hur man egentligen bör äta.

Efter att jag vägt och mätt mig så fixade jag och mamma en nyttomiddag till oss.
Vi har nämligen haft en "girls-only-kväll".
Sen satte vi oss och pysslade med våra scrapbooking grejor.
Så vi kom väldigt långt med de inbjudningskorten som skall skickas ut i samband med hennes 50-års kalas!

Imorgon 05:40 ringer klockan på nytt.
Dags att ta tag i de här morgonträningarna igen efter att jag varit förkyld!
Tror jag har fått med mig min chef imorrn också =)
Hege som är så flitig vet jag att jag kommer träffa på gymmet
Och på tal om Hege, kolla in detta inlägget
En så FRUKTANSVÄRT KORKAD TJEJ! (Inte Hege då alltså)
Man blir rädd.....

Kommentarer
Postat av: jessica

Haha viktväktarna é nice! Lycka till!! Jag är också en som har viktävktarna i ena handen och ett choklad i andra hihi!! men man måste få unna sig!

2009-08-20 @ 10:18:19
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Jessica P

Lycka till! Själv prövar jag GI nu i två veckor, det där utan pasta är inte helt lätt allså och idag hade någon bakat äppelpaj som luktade grymt gott.. Det var ett under att jag lyckades att motstå frestelsen. Vi måste göra om vår jogging/god mat dag snart!

2009-08-20 @ 22:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0