Planering och mums mat

Det närmar sig med stormsteg, Mammas 50-års fest =)
Så idag efter jobb träffades hela familjen hemma hos min bror för att planera lite inför den stora dagen!
Då jag och några till kom direkt efter jobb så bjöds det på middag där, Chili ConCarne med frisk sallad och mjukt bröd =)
Åhh vad det va längesen, vilket är konstigt med tanke på hur gott det är.
Jag borde verkligen börja laga mer mat...
Men det får hamna på min "To-Do-List".
Också har jag fått beställt lite böcker idag från Adlibris
Tre böcker av Stieg Larsson
och sista böckerna med Stephenie Meyer
  

  

Det var nog rea på Adlibris, för jag kom väldigt billigt undan =)


Kommentarer
Postat av: Tessan

Jag hämtade ut den sista boken i Stephenie Meyers serie idag. Ska börja läsa den imorgon eller i natt, dom e så bra!

2009-08-11 @ 22:22:48
URL: http://tessanssurr.blogg.se/
Postat av: jessica

Ja dom böckerna é sjukt bra!!!! :=)

Okej då har du fått ett bra jobb, härligt när man trivs!! :=)

Ja det é vi som tar dom, ibland får man till det haha!! Sandy köpte en systemkamera när Neo va en vecka gammal!! värd varenda krona!! :=)

2009-08-11 @ 22:33:53
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: jessica

Japp jag är frisör,skulle vilja jobba som det,men det finns inga anställningar så ofta att få.. jag var egen och det gick inte alls bra.. hade jag hållt ut hade det säkert varit igång nu,men när man står med ett hus som ska betalas så måste man få lön ju.. så jag började på Netto, där fick jag gå när jag var i 3:de månaden.. dom skulle skära ner och att va gravid då var ju inget plus.. så vi får se vad jag hittar på i framtiden!! Trivs bra i affärsbranschen!! :=)

2009-08-12 @ 11:39:27
URL: http://jessicakamph.blogg.se/
Postat av: Emma

saknar dig! vi måste ta en prommis nån dag. jag jobbar hela dan imorron. kanske fredag? vi hörs puss o kram

2009-08-12 @ 16:51:18
URL: http://emmaljungstrand.blogg.se/
Postat av: my

hejhej!!!

skulle bara höra vad ni ska till helgen?! typ lördag hahaha ska ble skoj o träffa er, hoppas ni får bra "födelsedagar" skrattar puss

2009-08-12 @ 19:02:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0