Jävla getinghelvete

Ända sen jag var liten har jag varit lite rädd för Getingar. Tror jag blev stucken mitt i pannan när jag va mindre och det har tydligen påverkat mig mer än att jag är lite störd.
Men... Så idag när jag solade o badade hemma hos Gabbe så bestämde sig Landskrona getingar att invadera hennes trädgård och de var precis som om de  var agressiva, de var på oss alla och flög efter oss vart vi än var och stackars Bella satt där och förstod såklart inget. Otäckt när man upptäckte att det satt getingar på henne också. Så snabbt sprang vi in men tro fan att en getinghelvete hann ifatt mig o stack mig på knäet.
Jag kan nog ärligt säga att jag va nojjig och orolig över detta sticket tils det hade lagt sig (ca 1 timme senare).
ÅHHHH......

Djävulens påfund...


Iallafall, förra inlägget om Marilyn Manson triggade min kollega Hege och hon menar att den enda killen som kan komma undan med att bära läppstift/smink är Robert Smith (The Cure)...

Vad säger ni andra? Vem klär bäst i sminket?    =)

Marilyn Manson?




Eller Robert Smith?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Robban är ju hur coool som helst :o) Min ungdoms hjälte, och fortfarande den musik jag återvänder till när jag är mindre nykter ;o)

2009-08-09 @ 20:07:28
Postat av: Anonym

Forresten, jag har oxå startat en blogg :o)))))

http://hegejonsson.blogspot.com/

2009-08-09 @ 20:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0