Fest

Angeliqa: Mycket påverkad av Alkohol och norska språket. Alltid lika kul med Mats & Hege =)
Personer som jag hoppas alltid kommer finnas i min närhet. Ala har rolit och jag är  orolig för hur kvällrn kan aluta =)
Men jag har ROLIGT!!!!!!!!!!   =)

Hege: Just nu är det såhär-Jag har massor av låtot som jag värkligem viss spela!!!!!! Mina älsklingar är the Cure... Men ja får inte såela vag jag vill, men härt kommer dom..........
Standingh on the beach with the gun in my hand.... Love the Cure :o'))


Mikael: jag måste bara berätta om en konstig grej! ! 

Mats Micke är en sjuk individ! Börjar bli halvfull... vill höra hårdrockslåtar

Kommentarer
Postat av: Hege

Hey - det där kommer jag ihåg.....

2009-08-22 @ 14:35:45
URL: http://hegejonsson.blogspot.com/
Postat av: Fatima

Hahhahahahahahahahahahhahahahahahaha! Det här var det du berätttade om.. hah.

2011-09-06 @ 21:08:41
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0