träning träning också lite gottis

Kalasede ju med mammy i fredags ( hennes födelsedag ) dagen efter var det stora kalset och massa med godheter bjöds det på, så för att inte gräma ner mig i dåligt samvete så var jag tvungen att springa lite först.
Så igår blev det en härlig 4,2km runda nere vid Lillolas här i borstahusen innan kalset.
Efter kalaset så stack jag o Micke ner till Malmö och mötte upp hans brödrar med respektive.
Vi avnjöt god planka på Fagans och massvis med New Castle öl =)

Och idag Söndag, ja vad ska man göra?
Det enda jag har planerat är Medel passet på Friskis kl 17.00.
Men vad ska jag göra fram till dess?


Baka? Springa? Städa? tvätta?

Åhhh.... Jävla Söndagar!!
Måste vara så vuxen och huslig.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0