Söt eller inte söt?....Spelar det någon roll?

Alltså jag vet inte, jag ville inte bli en torrboll här i bloggen och skriva om vad jag har läst eller hört på nyheterna, men jag har svårt att bita mig i tungan och ignorera det faktum att de inför OS valde att använda sångrösten av en liten flicka, men låta en annan flicka mima till detta till invigningen. För att de ansåg att den flickan med den otroligt vackra sångrösten inte var tillräckligt vacker/söt what ever....   Döm själva!





                                                    För ful för att synas?
                   


                       
    
                                     Eller måste man se ut så här i den åldern?


                                       


                                              Så vad säger ni???







Kommentarer
Postat av: Ronnie Jönsson

Fullständigt fördjävligt. Stackars tjej som hade rösten men som de styrande tyckte inte tyckte var tillräckligt söt.

Detta borde innebära att de för all framtid mister rätten att ens ansöka om något mer OS.



Har inte olympiska kommittén något att säga till om???



Har de det och gick med på det, så borde de få sparken med omedelbar verkan.

2008-08-22 @ 22:00:08
Postat av: camilla

är man född full så !!! nä bara skojar klart det är förjävligt !

2008-08-25 @ 12:36:39
Postat av: Anonym

är man född ful så !!! nä bara skojar klart det är förjävligt !

2008-08-25 @ 12:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0