Sommar 2010

Nu är det verkligen sommar känns det som.
Dock inte alls lik förra årets sommar, eller någon annan sommar heller för den delen.
Detta året har redan varit fylld med dagar som har en temperatur långt över 20 grader.
Detta hade i vanliga fall förgyllt min fritid men nu är det nästan liiiite plågsamt varmt.
Man gungar en trött och hungrig Basse på ena armen och fixar hans krubb med andra armen.
Svetten lackar från både mig och min son och inte ens skuggan kan svalka oss.
DÅ FÅR MAN LITE PANIK!
Jag märker snabbt på Sebastians humör att han inte klarar värmen. Sömnen rubbas och han är ständigt trött.
Jag älskar sommar och sol men att se han lida får mig att längta lite efter hösten.

Men förra sommaren :) Då njöt vi mer och mer för varje grad! Här kommer lite bilder från förra sommaren

Karnevalsfylla med Linda :)


Lunchdejt med love nere på strand


Renoverade massa hemma, smidigt :)


Letade upp smultronställen som vi i år skall återbesöka!


Hade kalas för mig o Mike på Järavallen med bådas familj,
Det blev lekar, grillat och mys :)


Sol sol sol sol.......

Kommentarer
Postat av: Linda

haha karnevalsfylla :)

2011-06-05 @ 08:11:30
URL: http://lindas...
Postat av: AnnaB

Känner igen det, uch men nu som tur är för er del är de lite svalare igen! Ses på onsdag sötisar =)

2011-06-12 @ 23:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0