Hege - Mitt svar på mycket!

Efter förra inlägget angående min viktkurva så skrev Hege detta:
Är hon inte för go??
Så from Måndag så gäller alltså de nya reglerna. Mitt mission!

Uff, nu får jag dårligt samvete för att jag inte peppar på dig :(
Men vet du vad? Det är spinning klockan 10. Om inte Micke är hemma kan jag passa guldklimpen så du kan få svettas lite.

Vikten är inga problem - du går ju neråt!!!
Men ditt uppdrag för nästa vecka rör ändå mat:
Ingen alkohol (inte ens ett glas vin på fredagkväll)
Inga kakor/kex/bullar eller liknande
Inget chips/popcorn
Inget godis

Jag vet - Det är stenhårt - men det är bara en vecka!!!! You can do it!
Kram

Fatima - Detta utmanar jag även dig på!!!
Antar du utmaningen?


Kommentarer
Postat av: Fatima

Haha jag tar denna Utmaning!!!!! fyfan vad nice. Vet du jag ska börja med diagrammet idag. För jag började ju jogga i förr igår :) Kram kram



Sedan så du vet Eliyahs stol har ett skydd av ett tyg matrial där under så han går inte med gåstolen. Han typ sitter/står i den. Hehe, han är fortfarande lite kort än. Har ni köpt en sådan? Testa isåfall :) Storebrosan fick denna då han föddes i present av familjen. Men han satt bara i den en kort stund :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0