Storhandling med Linda

Igår stack bara jag och Linda iväg... Utan killar och utan barn, det är rätt skönt emellanåt.
Men gissa vem som blev de tramsiga och flamsiga när inte micke och Ari var i närheten, jo det blev VI!
In på Willy's för att storhandla.
Jag är rätt dålig på att storhandla för det brukar sluta med att jag bara kommit hem med kaffe, bröd och smör.
Men jag blev rätt bra inspirerad av Linda, köpte dock inte blöjor....
 
 
Visste ni att det fanns julägg (precis som påskägg)? Jag tror det är någon som försöker smyga in detta i julfiranden, men jag tänker då INTE gå på detta! Ägg är till påsk, eller?


 
Eftersom vår tjejkväll inte slutade med storhandling utan det väntades ett gray's anatomy avsnitt kl 21:00, så var vi tvugna att handla lite gott tills dess. Vad är Grey's och dess ögongodis utan lite lösgodis?


 
Sen hittade vi ett par stövlar som var förjävliga rent ut sagt, förlåt till alla er som hunnit springa iväg och köpa dessa, men helt ärligt, vad tänkte ni på?
Jag tvingade såklart Linda att testa dem! Stackars Linda hon vill nog inte storhandla med knäppa mig fler gånger...
 


Så här såg vagnarna ut efter att vi fick handlat allt...
Linda Vann....


Kommentarer
Postat av: Emma

Haha de va dom första stövlarna jag såg när vi gick förbi i helgen oxå. FRUKTANSVäRDA rent ut sagt men till en maskerad hade dom säkert passat utmärkt.

Hoppas alltär bra med dig o magen!

2010-10-28 @ 08:44:30
URL: http://lillalarven.blogg.se/
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + Bf i 28mars)

INTE ILLA! det var inte lite ;) hehe



Hahah Julägg, hahaha

2010-10-28 @ 11:14:37
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: AnnaB

meee jag va också där igår och storhandla men såg inte er, fast vi va där på eftermiddan, fast jag såg också dem cheka stövlarna haha! pusss ring mig om vi ska ta en fika el hitta på nått på sönda om du kan :)

2010-10-28 @ 13:18:06
Postat av: Linda

Hahahaha,jag döööööör! :) fasen,man ska va glad att man ens fastnar på foto haha. Grymt kul hade vi så de måste vi göra om :) tror du klår min vagn sen när den lill* kommit :) kramar!

2010-10-28 @ 17:15:41
URL: http://lindaslove....
Postat av: Chilli

Jul..ägg!? 0.o Reagerade inte först men sen när du förtydligade att det var julägg och inte påskägg så ja.... fattar nada! Kanske det funkar... Vi har ju julmust vs. påskmust... :P

2010-10-29 @ 07:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0