Micke är på mitt jobb och jobbar :)

Ibland, väldigt sällan så får Micke ett jobb på Haldex. Det tycker jag om, för er som inte visste det så var det på mitt jobb som vi träffades :) Det va inte kärlek vid första ögonkastet, men det krävdes heller inte så många träffar för att jag skulle falla pladaskt, hahahha...

Iallafall, igår när jag skulle ner och hämta honom för det här faderskapserkännandet så¨satt han långt upp i en skylift och va tvungen att klättre ur den för att fixa med lite saker. Då kommer det förbi en tjänsteman som rycker på axlarna och säger: Jajaa, trillar han och dör så finns det ju fler hantverkare.. *flin*

Jag kunde inte vara tyst så jag sa: Nej det finns inte många fler som honom, det där är min sambo!

Tjänstemannen var inte lika road längre!

Hur kan man uttrycka sig så? Samtidigt som Micke jobbar hårt och hör detta där uppe. Man hör mer än vad folk tror!

Kommentarer
Postat av: Mum

Sån jävla idiot, så säger man inte om min älskade svärson, låt mig träffa nörden!!!

2010-11-03 @ 11:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0