Valet 2014

Detta är det sista jag kommer att kommentera eller diskutera angående valet 2014.
Jag kan tyvärr inte skryta med att jag har sett allt o alla debatter eller läst allt där finns att läsa om valet. för helt ärligt - vilken jävla pajkastning det är. Blir ni inte trötta på det?
Va det så här förr? Jag minns det inte alls så när jag följe med min mamma o pappa när de skulle rösta.
Sociala medier överröser en med olika åsikter och att andra åsikter än deras är åt helvete.

Resultatet av valet 2014 är inte vad jag förvämntade mig, är chockerande i många fall. Men tydligen demokratiskt ?!?!

Detta är antagligen det tråkigaste blogginlägget jag har kommit med, men jag va bara tvungen att lätta hjärtat.

Så jääääääävla skönt att valet är över!

Kommentarer
Postat av: Mum

Jag kan inte heller komma ihåg att det var så för, såklart olika meninger, men på ett bildat sätt. Dock tror jag att medierna har en finger med i spelet. Man kan tycka vad man vill om Sd, men jag ser det som ett missnöjesparti, dock ett farligt sådant, men den generationen som kommer ihåg nasismen börjar försvinna och det börjar bli historia.

2014-09-18 @ 10:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0