Basses fest

I fredags hade sonen fest för kompisarna. Han första fest!!!
Varför? Ja, varför inte tyckte vi. Så vi skickade ut inbjudan till 6 kompisar som han leker en del med på dagis och privat. ALLA KOM!!!
Det blev partymat (basses favoritmat) som bestod av makaroner, köttbullar, ketchup och gurka. Succé hos barnen.

Fri lek på båda våningarna medans jag plockade undan all disk (papp o plast så de va bara att slänga allt hihi).

Sen höll vi i dans i vardagsrummet. Fullt ös med basses playlist på Spotify. Godis i massor och golvet fullt av ballonger. 
Det delades partyhattar, tutor, egengjorda pärlhalsband och reflexer (sponsrade av Hudson house).

Så det va en kanondag helt enkelt. Tack till alla barn först o främst för att ni gjorde basses dag och tack till föräldrarna som lämnade barnen på föräldrarfritt fest hos oss :)









Kommentarer
Postat av: ellinor

Vilken rolig grej! Kan tänka mig att barnen tyckte det var en jätte kul idé inte minst Basse! man ska ju inte behöva fylla år för att ha fest :)

Svar: Visst är det så :) Jag kom på det också och tyckte att en spontanfest kunde vara kul. Det lär bli fler kan jag säga :)
Angeliqa

2014-09-22 @ 22:33:43
URL: http://www.ellinorhultqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0