Sebastian

Kollar bakåt i bloggen och inser att jag inte bara hade ett uppehåll, jag häll mig borta i över ETT år!!!

Så detta inlägg kommer handla om Sebastian. Mycket har
Hänt på ett år.

Sebastian fyllde 3 år i April. Han är ljus och har blå ögon trots att hans föräldrar har bruna ögon och har mörkt hår.
Han älskar fotboll och är väldigt bra på det för att vara i hans ålder. Han har humor så det räcker och blir över åt alla andra. Social, snäll och en bra kompis. 
Han ääälskar kompisar och att få komma ut på leket och cyklarn tur på sin Spiderman cykel.

Han är verkligen det vackraste jag och Micke vet. Det känns orealistiskt att man ska älska en till lika mycket :)



Kommentarer
Postat av: Mum

Prickig sötnos

2014-08-12 @ 08:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0