Sveriges nationaldag

Idag firade vi vädret OCH Sveriges nationaldag genom att busa i karlslundsparken. Inte bara glassade vi i solen, jag och syster joggade 5km.
Kan ju meddela att detta är Första gången min syster klarat det så jag är så grymt stolt över henne och hon va själv också superglad. Blir många fler av de turerna syster ;)

Sen for jag och basse till center syd. Fick fikat och myst med lilleman som samtidigt charmade alla på cafeet.
Blev strumpor och linnebodys (att sova i).

Ikväll finns bara EN grej att göra:
Bänka sig framför greeeeeys :)


Kommentarer
Postat av: Mum

Jättebra gjort av Camilla, vill tacka för en mycket trevlig stund med Er alla i Karlslund....

2012-06-07 @ 08:03:30
Postat av: Hege

Hejja Camilla :))

2012-06-07 @ 22:06:25
URL: http://hegejonsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0