Sms uppdatering: här hemma är vi smått sle...

Sms uppdatering: här hemma är vi smått sletna efter bröllop och för Sebastians del-babysim. Imorgon väntas det 5månaders sprutor för lilla livet och efter hur han mådde sist så ser jag inte fram emot det. Samt att imorgon kommer inte Micke vara med. Att se Sebastian bli så ledsen som sist river upp mitt hjärta OCH mina hormoner som är ur balans fortfarande- Ingen bra kombination för imorgon. så jag hoppas han kommer sova en bra stund efter sprutorna så att han får repat sig. Visst tycker ni jag är tramsig? :)


Kommentarer
Postat av: Hege

Nej, inte alls tramsig. Det gör ont att se sina barn lida. Och speciellt när de är så små och inte förstår varför någon gör det onda mot dom :(

Pussa honom från tante Hege

2011-09-18 @ 22:22:21
URL: http://hegejonsson.blogspot.com
Postat av: Tessa

Klart att du inte är tramsig. Det gör ont i en själv när ens barn får ont eller inte mår bra. Mammakärleken är ett under som man inte har en aning om innan man själv blir mamma! Lycka till idag!!! Kram

2011-09-19 @ 09:22:39
URL: http://livetforenmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0