Killarna i mitt liv !

img_2897 (MMS)

Killarna i mitt liv !


Kommentarer
Postat av: F

Hej älsklingen..

Fina du.. har berättat så mycket till honom om er :) Isayah blir så glad av att höra saker om Apis.



Eliyah gör mig gråhårig :S Han är för farlig.. kan inte hålla hans tempo.. han är förkyld och det hindrar inte honom för att vara så aktiv.



Han stod på sina knä för första gången själv i sin vagga... sedan så har jag lagt han på golvet och gått till köket då har han gjort det igen..



Inget jag tränat på.. Känns som att jag inte hinner med honom. När han sover med mig i sängen då Delcan jobbar natt så är jag rädd att han vaknar och trillar för att han släpar sig till kanten.. :/



Barn lär sig allt själv.. man ska bara lyssna på dem. Vill dem ligga ner eller vill dem sitta i famnen. Eliyah gillar inte famnen.. eller jo pappasen famn..

2011-09-29 @ 18:26:54
URL: http://www.mina-prinsar.com
Postat av: Mum

Dom kan du vara helt nöjda med, kram

2011-09-29 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0