Effektiv dag idag

Dagen började som sagt/skrivet innan med Mammaträff.
Denna gången långt inne i skogen hos Jennie och Emma.

Jennifer kom hem till oss med sin lille Fred och vi matade/bytade på dem så
de va redo för lek o bus de närmsta 2 timmarna.

Eftersom vädret var så osäkert och det faktum att jag fortfarande inte skaffat regnkläder
avgjorde huruvida färden dit såg ut.
BIL!!!!

Några tuffa mammor traskade dit på 45 minuter och jag skall se till
att vara en av dem nästa gång!
Undra bara vilken färg jag skall ha på mitt regnställ.
Vad tycker ni?

Sebastian lekte en stund men gjorde som han brukar på mammaträffarna
SOV!

 ZZZzzzZZZzzz

Efter detta sus o bus packade vi in Sebastian och Fred i bilarna så vi kunde köra till jobb.
Väl där träffade vi alla favorit tanter och gubbar som tycker om att busa med oss.
OCH Sebastians pappa Mikael :)
Det va en höjdare när han kom genom restaurangen och Basse sken upp :)
Tror det värmde pappa Mikaels hjärta.

Eftermiddagen kom och allas favorit Norska "Tante-Hege"
kom på kaffefika.
Mycket jobbesnack, babysnack, träningssnack m.m

Sen blev det varmt bad och välling som avslutade denna dagen.
Så ni kan ju tänka er så mycket Basse har att drömma om inatt :)

Kram på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0