Dagens tanke

En av mina svågrar (är det rätt gramatiskt? Svågrar?) sa att han hade sett ett program om att tandborstar egentligen inte skall vara inne på toaletten för där finns en massa partiklar i luften - Bajspartiklar.
Och om man envisas med att ha tandbortarna inne på toaletten så skall man alltid stänga toalocket innan man spolar. För när man spolar låter man alla dessa partiklar virvla upp i luften och sedan träffa tandborstarna.

Detta får mig att tänka. Kan det vara så räligt?
För jag har nämligen attackerat micke och ifrågasatt om han gör något mystiskt med min tandborste då jag finner den lite "skuggad" längst ut på stråna. Som om den har skrubbat nått lite mörkare område...

Han skrattade bort det och sa att det skulle han såklart inte göra.

Hmmm, men det får mig att börja tänka - Misstänka!


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det är sant. man ska inte ha tandbortstarna nära toan. Ha dem gärna uppe i fönstret eller i skåpet :P

2011-10-04 @ 14:10:15
URL: http://sunlightsymphony.blogg.se/
Postat av: fatima

Hahahahhahaha usssssssssssch!

2011-10-04 @ 22:32:31
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0