Föräldrarutbildning del 1

Så då har jag varit på min första föräldrarutbildning.
Jag trodde att det idag skulle handla om amning/pappagrupp men de hade tagit sig friheten att istället göra om lite i schemat.
Så idag handlade det om "Parrelation"

HUR KUL ÄR DET TROR NI NÄR MAN ÄR ENSAM (UTAN MICKE) AV CA 25 PERSONER?????

Hade vi vetat detta så hade Micke varit med men nu satt alla säkert och trodde att jag va ensam (inget fel i det) men man kände sig lite ut-tittad....

Så de pratade om en massa vettiga saker som de andra paren kan gå hem och jobba med och verkligen njuta av medans jag måste återberätta 2 timmars parrelation (som lät vettig) på ca 15 min över middagen!

Inte roligt detta...
Jag skall ringa MVC och fråga dem vad nästa föräldrarutbildning handlar om!
Tydligen så har jag ju inte koll på det




Efter detta så hade jag 20 minuter innan jag var tvungen att vara tillbaka på jobb och eftersom mina föräldrar bor 2 min ifrån MVC så tog jag mig friheten att banka på för att få en kopp varm oboy....

Så enkelt/skönt att bara kunna dyka upp tycker jag!
Är de hemma så är de!

Kommentarer
Postat av: Fatima

Men gumman tråkigt att du kände dig så, men det är inte alls fel att gå dit själv. Jag kommer ihåg att sambon följde med på första och andra sedan så gick jag dit själv. Han tyckte att det var tråkig tror jag. Men endå så lär man sig en massa. Kram på dig..

2011-03-05 @ 17:25:32
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Anonym

Pappagruppen/ammning och preventivmedel brukar vara på sista tillfället. Nästa gång är det säkert förlossning, smärtlindring och sånt ni ska gå igenom.



Nu närmar sdet sig :-)



kram Marie

2011-03-06 @ 13:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0