Belly Bandit på ingång

Nu blev jag trött på alla budgivningar på Tradera. Så jag hittade en Belly Bandit som jag ville ha och köpte den med detsamma utan att buda. Lika bra ju så att jag kan få hem den i tid.

Så om några dagar trillar denna hem!



Produktbeskrivning:

Nu finns succén Belly Bandit i Sverige!

Den hjälper kroppen att återhämta sig snabbare efter förlossningen. Produkten är designad för att hjälpa till att stödja magen och midjepartiet efter en förlossning och ge en snabbare återhämtning av figuren. Belly Bandit fungerar också som ett stöd under amning. Kan användas från dagen efter förlossning och rek. tid för användning är 6-8 veckor från det att bebisen fötts men kan användas längre vid behov. Även efter kejsarsnitt hjälper Belly Bandit kroppen att återhämta sig snabbare och ge ett skönt stöd.


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Gu va bra gumman :) Vilken hemsida hittade du den?

2011-03-30 @ 21:50:07
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0