Nytt mission från Hege

I detta inlägget kan ni läsa om mitt mission från Hege som jag fick förra veckan.
Nu har jag fått ett nytt brev från Hege som lyder....

Agges Mission vecka 27:
Förra veckans uppdrag genomfördes med bravur. Vikt-diagram skapad, ett spinningpass genomfördes i lördags, samt ett inplanerad i vecka 27.
V 27-passet var jag själv med och kontrollerade i dag, och svett-och-flås- nivån godkänns med marginal.
Att du sen tagit eget initiativ och planerat in ytterligare ett pass denna veckan ger plusspoäng.

Veckans uppdrag blir att börja registrera din träning på Funbeat igen - samt såklart att planera in minst ett pass för nästa vecka (v28) Dock skall jagl även ge dig en liten begränsing: Du FÅR INTE träna mera än två gånger i veckan. Det är MAX för tillfället. (men såklart får du promenera och liknande, det är bara bra)

Ok? Då kör vi!!!!
// Regnbågen

Man kan inget annat än älska min Hege eller hur???
Och imorgon är ju stora "väga-sig-dagen" och rapportera detta på bloggen.
Oooopsie, hoppas vågen är snäll mot mig annars förvandlas min regnbåge till ett åskmoln :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0