Min väg till framgång - eller iallafall rätt vikt!

Som jag berättade i tidigare inlägg så har jag fått klara instruktioner av Hege när det kommer till träning och vikt.
Jag bad henne att hjälpa mig att ta itu med detta när jag fått Sebastian och jag vet att hon är hård! Alltså helt rätt person för uppdraget.
Så jag fick i Onsdags ett brev av henne där det stod att innan söndagen var slut så skulle jag ha genomfört ett hårt o svettigt träningspass, även bokat in mig på ett till veckan som kommer OCH jag skulle göra en viktplanering som jag och hon kan följa.

Så Hege... Jag har varit på ett spinningpass igår och även bokat in mig på ett spinningpass på Onsdag (med din man som instruktör) och här kommer viktplaneringen.



Tänker varje vecka följa upp det officiellt på bloggen så att jag kanske känner mer press att fixa det?
Skall se om det går.

Hege - Mission completed!

Kommentarer
Postat av: Hege

Jag är så stolt över dig :) Du har ett tufft mål, men vi skall fixa detta!

2011-07-03 @ 15:30:51
URL: http://hegejonsson.blogspot.com/
Postat av: fatima (Isayah's & Eliyah's mamma)

Du fixar detta galant :)

2011-07-06 @ 10:06:18
URL: http://www.mina-prinsar.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0