Torsdag

Tro det eller EJ! Men idag så tränade jag faktiskt... Inget överambitiöst eller så, men jag är ändå nöjd för jag gkorde det.
Såg ut som en elefant i tighta träningskläder (inget sitter smickrande kan jag lova) men jag fik iallafall motioncyklat i 30 minuter och sen gjorde jag benövningar.

Det bästa kom nästan efteråt - Jag hade bokat in en kvällskaffe med grannarna Linda och Åsa.
Så 18:30 blev det kaffe och den godaste fruktsalladen!
Jag har bestämt mig, imorgon skall jag handla hem allt som krävs för detta och alltid äta fruktsallad på kvällen, my new thing :) Timmar senare så fick man bege sig hem, tur att det är ca 10 meter malln våra ytterdörrar hahhaa....



Imorgon är det Fredag och då går jag in i graviditetsvecka 30...
Är det inte galet?


Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Åh va gott me fruktsallad =)



Hihi imorgon går jag in i v.31 =D Visst är det galet hur fort tiden går? =)

2011-01-20 @ 23:32:08
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Åsa

Tack får igår ;-) Nu blev jag sugen på fruktsallad igen!



2011-01-21 @ 11:50:29
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0