Shoppat litta :)

Idag har varit en bättre dag :)
Hege kom hit i förmiddags för att testa av lite fotografering Inför den stora fotograferingen med mig micke o magen :) hehe, kommer bli superroligt!
Efter det skyndade jag mi till Center Syd för att jag för det första var rastlös och för det andra jag behövde en löpare till bordet i vardagsrummet.
Löpare hittade jag de första 3 minuterna jag var där. Superfin (precis som den i köket) för 49:-...Perfekt!
Sen in på H&M en runda. Jag behöver verkligen nya underkläder, såsom Hipsters och större behåar, så jag passade på att köpa amningsbh`s. Kan ju vara bra att ha.
Sen kunde jag bara inte låta bli att handla lite babykläder :)
Jag har ju bara handlat 2st pyjamaser och resten har jag fått, så jag handlade 2st tröjor med Rolling Stones motiv och ett par jeans hängslebyxor




Kommentarer
Postat av: Linda

super fina saker,finns inte mkt som klår att handla bebis kläder,allt e ju sååå sött :)

2011-01-30 @ 19:59:02
URL: http://lindas...
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Superfina kläder :)

2011-01-31 @ 09:25:33
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: camilla

Vänta bara till moster ska handla kläder... Han kommer vara världens finaste moster gris...

2011-01-31 @ 13:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0