Oväntat besök!

Micke sa till mig att jag var uppbokad från 18 o framåt idag, varför visste jag inte o fick heller inte reda på det!
Klockan blev 18 och då parkerar syrran med barn utanför och traskar in :)
Han hade bjudit hem dem till oss för middag! han kände kanske på sig att jag behövde en systerdag och spela lite kort o bara mysa med dem lite.
Det blev mat, trevligt sällskap och en helkväll helt enkelt!

Imorgon skall jag o två grannfruar ses på kaffefika på kvällen, hahaha... Så vuxet på nått sätt, ses hemma hos nån o skvallra över lite kaffe o kaka :) skall försöka hinna baka lite gott tills då jag skall över till dem!
Så det kommer bli en myspys kväll imorrn med o sen e de ju fredag = Vecka 30

Gud! de e snart dags

Kommentarer
Postat av: Linda

wiiiee,ja idag ses vi :)lät verkligen vuxet,kaffefika med två grannfruar :) fast skvaller å kaka gillar man ju så :) ses ikväll,ha en bra dag vännen,kramis

2011-01-20 @ 05:47:31
URL: http://lindas...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0