Julafton 2010

Detta året firade vi med min familj.
Jag och Micke har kommit överrens om att vi firar varannat år hos hans familj och varannat år med min familj.

Vi började faktiskt vårt julfirande redan den 23:e.
Då tog vi oss ner till Lomma, där vi hade en mysig kväll med Mickes bror och familj.
Dagen därpå blev det tidig frukost och massa mys. Vi hann önska alla en god jul innan vi for vidare till min familj.
Då firade vi i Tågarp hos min bror. Det började med glögg och kakor till Kalle Anka medans broder fixade med maten. Sen blev det mat, jultomte, Ris a´la Malta, spel och massvis med hemmagjort godis.
För de andra som inte hade en gravidmage i vädret blev det dans runt julgranen, jag fick äran att filma :)

Fina pepparkakor som visade vart vi skulle sitta
 

I Lomma fick vi en MoccaMaster i julklapp :)
Vi måste ha varit snälla i år!

Micke fick även en brynja som han blev väldigt stolt över hehhehe :)

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Oh en Moccamaster :D Jag dricker inte kaffe, men levererar den varm choklad?

2011-01-04 @ 01:42:48
URL: http://www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0