Frukost på sängen fick jag idag :)

img_1373 (MMS)

Frukost på sängen fick jag idag :)


Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Gulligt =)

2011-01-09 @ 12:37:34
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Mum

Bättre sambo kan man inte ha, puss

2011-01-09 @ 23:48:23
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Hej hej =)



Jodå det är bra,ja vissa nätter sover jag riktigt dåligt =/ Och vissa nätter jättebra..



Jag jobbar fullt,men kan ju jobba hemifrån om jag vill och inte orkar åka till jobbet.. Men visst börjar man känna av graviditeten!

Ska nog dock försöka jobba så länge som möjligt,iom att jag har så pass fritt =)



Idag blir det BM-besök,ska bli spännande att se va hon har att säga idag..

Hehe ja jag har noll koll på sånt,man borde nog som sagt börja lära sig lite :P



Ha en superbra dag du med :)



/ Michaela

2011-01-10 @ 10:09:35
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Ninovic

U DESERVE IT!;)

2011-01-11 @ 18:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0