Bild 5 - En gammal bild på dig själv.

Hade tänkt att jag skulle scannat in en bild från när jag var liten, men eftersom jag inte hunnit detta så får jag bjuda på det äldsta fotot jag har hittat i låddan (Datorn)
Detta fotot är taget strax innan jag och Hege skulle springa StilettoRun i Malmö.
Stilettorun är 100 meters lopp som man skall utföra i minst 7cm höga klackar som får vara max 1cm breda.
Kan säga att varken jag eller Hege vann :)
Men det va tusan vad Hege kunde springa i högklackat hahaha....


Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Gu vilken söt skojjig bild :D Sorry för dålig uppdatering gumman <3

2011-01-26 @ 16:54:15
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Ska absolut följa barnmorskans råd! =) Har tagit det superlugnt hela dagen,mest bara suttit/legat i soffan o glott på tv =P Är såååå rastlös =/



Har precis vart o införskaffat mig en bok så jag har något att göra när jag ligger i soffan o slappar =)



Har för övrigt inte haft några mer blodiga flytningar,mest bara lite sammandragningar under dagen.. Har fått känslan av att denna lilla krabaten inte håller sig inne till 1a april,men det återstår att se =P



Kram

2011-01-26 @ 18:10:15
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0