Älskar badkar

Efter en slitsam dag igår (efter massa målande och ståhej) så hade jag ganska ont i ryggslutet, tror det kan vara någon mild grad av ischias?! Så stack jag hem till mina föräldrar för att duscha. Pga renoveringen så så måste vi låna duschningar av andra. Så jag åkte hem till dem vid 20:00 tiden o snö o slask. Pappa föreslog att jag skulle ta ett varmt bad, jag hade ju som sagt lite on i ryggen och det kan hjälpa med varmt bad.
Så det gjorde jag. Sjönk ner i supervarmt bad med massor av bubbel som liktade gott. Smörje magen med babyolja medans jag nästan somnade. De ar en sån där badkarskudde och det skall jag införskaffa mig när vårt badrum står klart :)

Efter jag va färdig så hade mamma gjort varm choklad till mig.
Varm, ren, glad, insmord, luktegod Angeliqa va såååå nöjd! Visst låter det som en dröm?

Jag ser fram emot när vårt badrum är färdigt så att jag kan ta dessa badkarskvällar varje dag :)


(bild lånad från google)

Kommentarer
Postat av: Michaela - I Väntan På Lillfisen

Det lät riktigt gött med ett varmt skönt bad =)

2011-01-08 @ 23:32:56
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: fatima (Isayah's mamma + BF i mars)

Oh så mysigt och vilka omtänksamma föräldrar du har <3 Skönt att ni snart kommer få badkar då kommer du kunna bada med din bebis också <3

2011-01-09 @ 00:52:30
URL: http://Www.thistakes.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0