Wow

Wow Jag har verkligen varit jättedålig på att uppdatera.
Men ni som har läst min blogg vet att jag kommer i sådana svackor emellanåt och försöker desperat komma ifatt genom att fanatiskt bomba med nya inlägg.

Dagarna går om vartannat och jag tycker inte jag hänger med samtidigt som de känns som ett stort svart täcke har lagts över mig.
Varför vet jag inte men ibland när jag vaknar så vill jag bara att det skall bli kväll igen så jag kan lägga mig. Som om jag väntar på nått, vill att dagarna skall gå. men på vad?
Hade jag bara vetat så kunde man tagit itu med det.

Sebastian växer och knakar.
Han är snart 8månader och jag fattar bara inte vart tiden tar vägen??!!
Är det någon som vet?

Julen är på språng och vi (jag micke o basse) skall stå som julvärdar detta året.
Usch det är vuxenpoäng på det. Glasera julskinkan, pynta granen och kompa ihop bra julmusik på spotify.
Jadu...


Kommentarer
Postat av: Marie

Vänta bara till du börjar jobba igen, DÅ går tiden fort! Känns som att man inte gör annat än jobbar, hinner aldrig träffa sina små älsklingar (o inte den store heller). Hoppas att du piggnar till snart!

Kram Marie

2011-12-02 @ 11:06:07
Postat av: Nina

<3

2011-12-04 @ 14:56:41
Postat av: Veronica & Julius

Du är kass på bloggandet! Men

Vi ses på lördag och då skall vi kramas:)

2011-12-05 @ 16:56:15
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Mum

Att Ni ska ha julen hemma hos Er blir inget problem, Ni brukar att vara fina värdar så det blir säkert en fin julafton, kram Mamma

2011-12-12 @ 15:37:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0