Mysig måndag

Idag har verkligen varit en helspäckad och rolig dag!

Började med att lilleman vaknade kl 07:30 (strax efter pappa Micke åkt till jobb).
Vi klev upp och mös bara han och jag.
Han intog frukost (Banangröt och mjölkersättning) och vi mös lite till.
 Medans han vilade morgonlur så klippte jag gräset, städade jag undan lite snabbt och bakade Scones.
Jag skulle nämligen få finbesök idag utan Jennifer, Fred, Marie och Viola.

Vi busade, lekte, fikade , snackade skit, nattade barn, matade barn (ALLT OM VARTANNAT)   :)





Basse och Fred hade roligt ihop :)



Sötaste Viola hade koll på killarna! (Även Freds mamma Jennifer är med på bild)



Marie ser lagom nöjd ut :)



Fred tyckte det va roligt i Basses babygym!



Dagen fortsatte med att jag målade. Jag har målat målat målat o målat dessa dagarna.
OCH VET NI VAD???
Jag är färdig.
Imorgon slänger jag in utemöblemanget i uterummet och får pynta lite!

Obligatoriskt kvällsmys med bad och mat avslutade Sebastians dag ovh han sussar gott sen några timmar tillbaka.

Imorgon ger jag mig på nästa projekt. Få trädgården att se normal ut...
Den är verkligen katastrof.

Nu väntar en varm dusch, sen skall jag krypa ner i säng! Kommer sova så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0