Life as I know it...

Kan ju säga att mina stunder vid datorn, bloggandes och YouTubande är minimal just nu.
Känner inte för det heller på samma sätt, såklart!
Nu har man ju lille Sebastian (Basse) som man helst umgås med, och när han sover så försöker man få ihop vardagen (tvätt, städ, matlagning, SÖMN).
Så bloggande kommer ganska långt ner på listan :)

Idag skall jag iallafall på mitt första spinningpass sen Sebastian kom.
Har googlat lite på om det är okej eller ej och det finns massa olika att läsa. Men jag cyklade ju häromdagen (vanlig cykel) och det kändes okej.
Så jag tänkte att jag går på detta passet (45 minuters) och sätter mig längst bak i salen, kör i MITT tempo, och njuter av musiken de spelar (också får man liiiiite egentid på detta + solarium efteråt hihih...)





Bjuder även på graviditetens sista magbilder ( samma dag som han föddes)

Kommentarer
Postat av: fatima (Isayah's & Eliyah's mamma)

Viktigt med egentid :D Tycker det är en bra ide att spinna lite. Kör den takt du orkar. Ska börja nästa vecka :) Skulle göra det denna vecka men väntar till familjen åker hem . Jag har solat också mysigt.. ser ej ut som ett spöke längre. Pussa Basse från oss :D sötaste smeknamnet ju.

2011-04-26 @ 22:57:13
URL: http://Www.thistakes.com/
Postat av: Linda

egentid å solarium,de behöver man,så de gjorde du helt rätt i :)

2011-04-27 @ 07:34:11
URL: http://lindas....
Postat av: Michaela - Elias Mamma

åh har din lille kommit nu =D Det har jag missat totalt =/ GRATTIS =D



Kram

2011-04-28 @ 12:02:48
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0