Dagen D

Då är det dags att idag erkänna sig besegrad på 5km spåret.
Skulle egentligen va meningen att jag skulle kunna springa 5km på 25 min eller mindre tills nu, men efter typ 3 löp-pass det senaste året så får jag väl skylla på .... Ja nått annat helt enkelt.
Jag testade att springa så länge som möjligt på löpbandet inställt på 12km/h (den hastighet som krävs i 25 min för att komma upp i 5km.
Efter massvis med envisa tankar, svett, tårar o säkert lite blod så tog jag mig igenom 5 min.
Detta skall jag alltså klara i 25 MINUTER och inte ens ett löpband får man då springa på, utan det skall vara i löpspåret, utomhus.
Jag kommer aldrig klara det, och just nu så kommer jag heller inte pressa mig till det.
Så jag och Mr N (som inte heller kommer ta i idag) vi skall ta och strosa och kolla på de andra svettiga deltagarna.
Men vi skall ändå belöna oss med bastu efteråt.
Niiiiiiceeee!



Sen får jag ta o planera middag också?
Kanske svänger inom McDonkan med Hege på vägen hem.
Beror på hur mycket ångest jag kommer att ha efter att ha sett mig i bikini.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Däremot så kan jag lysa upp detta ångest-inlägg med lite bilder från min och mickes lunch på stan igår.
Min fina Micke :)
Vi försökte ta ett foto på oss när vi satt och blickade ut över sundet.
Men konstig som telefonen är iblan så tog den foto strax efter när vi slappnade av.
Resultat av det
Sen blev vi fina igen :)
Upptäckte att mickes halva fot hängde ut ur ett GIGA-hål i skon.
Så att han när som helst kan bestämma sig för att gå med foten direkt på marken utan att ta av sig skon.


Kommentarer
Postat av: Åsa

På tal om träning, jag var på zumba för första gången igår. Gick väl sådär :-) Halvtradig instruktör, men men, jag ger det de 10 gånger jag betalt för sen blir det nog fortsatt träning i Häljarp.

Nån gång i mitt liv ska jag bli ett träningsfreak, för det är verkligen skönt att röra på sig!



Kram kram

2010-09-30 @ 21:40:31
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0