Lite blandat

Ja vad kan jag säga, har inte alls haft motivation att skriva i bloggen. För jag vill gärna kunna sköta det genom min mobil, men jag har inte förstått hur jag bloggar från telefonen om jag bara skall skriva o INTE bifoga bild. Men men det får bli ett mission att lära mig i höst. Idag har jag o Hege tränat zumba :) dansa som träning är rätt lovely! Igår så var vi och fler kollegor i Malmö o sprang iFORM loppet, 5km. Det va ca 4-5mån sen sist jag sprang så jag är nöjd med en tid på 30:50 (tror det va nått sånt). Jag sprang iallafall hela :) imorgon är det yoga, ännu en gång med Hege, men även Gabbe (som jag inte träffat på länge) följer med. Här skall det tänjas :) yoga o avslappning är nog bra för mig :) Syrran började i skolan idag, hon skall läsasocionom. broder har redan gått ett tag, han skall läsa pedagogik och undervisa i restaurangskolan. Sen har vi Micke som skall läsa allmän behörighet inom EL, distans. Och heges Mats läser inom fastighet, tenta idag woohooo... Massa pluggisar, så stolt! Nu får de vara bra för idag. Förhoppningsvis skall jag fylla i bloggen lite mer ofta ;)

Kommentarer
Postat av: Åsa

Jag kom med i zumba-gruppen på abf. Börjar den 29 september. Ska bli kul :-D

Men nån löpare kommer jag då aldrig bli, jag är mer en gå-tjej tror jag. Riktigt bra av dig att springa lopp o grejer....



Åsa

2010-09-02 @ 22:28:00
URL: http://baraminabarn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0