Katten Gösta

Ni flesta vet att Mickes andra kärlek (förutom Julia) är katten Gösta/Gustav som ränner omkring i området.
För en dag sedan när jag var i vardagsrummet (satt säkert o slappa i soffan) så hör jag hur micke fixar o trixar i tvättrummet, sen kommer han in med KATTEN och utbrister "Titta vem som hittade in till oss".
Jag är säker på att han lockat in katten med alla medel och sen skyllde på den stackars katten.
 
Vilket fall som helst, katten gillar Micke tillbaka, tur det är ömsesidigt!
Så jag fick resa på mig för att ta lite foto.
 
Här sen ni hur katten drar sig upp mot mickes axel för att kela.
Den vill helst ligga så nära inpå som möjligt


Kommentarer
Postat av: Annab

hahaha naw, klart kärlek det ser man :)

2010-09-29 @ 19:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0