Fredagsmys idag

Igår blev det en snabb tur med gräsklipparen för att trädgården mer liknade en åker än något annat. Precis när jag tog sista sträckan på min privata åker så öppnade homlen sig så det va ju inte så planerat. Tycker mig kunna känna av lite snor i näsan idag, säkert pga det!



Efter att panikartat letat efter ett kvitto (viktigt kvitto) så fick vi erkänna oss besegrade. Medans Micke brummade iväg buttert så tog jag tag i det på mitt sätt. Jag svalde stoltheten och ringde butiken. Frågade dem om de möjligtvis hade en funktion av nått sätt i deras system så att man kunde få kvittot igen?!

DET KAN MAN VISST!

Så vad jag fixade igår var att vi fick tillbaka kvitto/garanti för att jag vågade visa mig svag.
Svag och blottad i detta ögonblick av slarveri!

Nu har vi kvittot igen, åter på säker mark :)

Men men, jag avslutade gårdagen med hemmalagad thaimat, SUPERGOTT! Ursäkta skrytet men det va fan något av det godaste jag smakat! Detta måste vi testa snart igen!

Men idag är det Fredag, helt andra bullar! Har inget planerat, förutom att rösta dvs. Skall träffa anna också på söndag, det skall bli skoj, det va länge sen jag träffade den underbara flickan :)


Men är det någon jag skulle vilja byta helg med så är det Hege.
Hon avslutade dagen idag vid lunch sen körde hon upp till Ullared för att möta upp sin bästa väninna för shopping, sen skall de hem till väninnan som bor i Göteborg (tror jag) och dricka vin hela kvällen, sen tar de morgondagen till att Yoga tillsammans o säkert en maffig frukost på stan!
Underbart!

Jag skall försöka göra min helg mysig på samma vis!
Tips o ideér någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0