Utmaning

Blev utmanad av en bloggerska som jag följer!
Here goes....




4 Tv-program:
Grey's anatomy
Family guy
Simpsons
Dexter


4 saker jag gjort idag:

Gått på toaletten MASSVIS
Saknat Micke :( Alltid...
Ska storhandla med min granne Linda, det är trevligare om man är två :) 
Jobbat och ser fram emot en kväll med Grey's anatomy och julmust

4 saker som jag längtar efter:
Till Ultraljudet som är 8/11
När jag och Micke känner första sparken
Tills jag får träffa min bebis
Micke saknar och längtar jag alltid efter!

4 saker på önskelistan:
Att min bebis är frisk
Att jag och micke blir ekonomiskt oberoende ;)
Att mina när och kära förblir friska och mår bra!
Ork och energi till att göra allt det jag vill göra
4 saker som jag avskyr:
Orättvisa (hatar när bra/snälla människor drabbas av orättvisa)
Barn som far illa
Lögner/falskhet
Stress och sura människor
4 saker jag tycker om att göra:
Umgås med nära och kära
Mysa med Micke
Shoppa
Just nu?!....Soooovaaaa!

4 saker jag ätit idag:
Havregrynsgröt och nyponsoppa (fin kombination så på morgonen)
Clementin (favoriten just nu), banan
Korv med mos, ingen favorit, men det va det lunchen bjöd på!
Hoppas på något gott ikväll ;)


Nu vill jag såklart utmana alla er andra som läser min blogg - Jag vet vilka ni är, många av er iallafall, så det är bara att blogga :)  Kommer och kontrollerar senare idag så att ni har gort det!

Kommentarer
Postat av: Fatima (Isayah's mamma + Bf i 28mars)

Hej sötis, vad roligt att få läsa din lista <3

Fan jag borde lagt till SOVA också.. jag sover jämt hahaha

2010-10-27 @ 20:03:46
URL: http://www.thistakes.com/
Postat av: fifi

Ah, Dexter måste jag se, det har aldrig blivit av!



Hoppas du får en fin helg!

2010-10-29 @ 11:01:06
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0