Kanelbullens dag 4/10

Jupp idag är det kanelbullens dag och det passade vi på att fira på jobb :)
Så det där avdelningsmötet som brukar vara lite av sömnpiller (men dock nyttigt möte) piffades upp med hjälp av dessa drömmarnas bulle samt varm o'boy. Då kan man inte annat än mysa, visst?

           
 
Något annat mysigt är ju också att Micke kommer hem idag.
De flesta vet inte att han har varit bortrest helt o hållet, men det har han.
Jag brukar inte gilla att slänga ut det på nätet för då inbillar jag mig att alla skall bryta sig in i huset när jag är ensam och rädd, o summa summarum, då sover jag inte om nätterna och jag hör massa saker som inte inträffar - skumt? Så funkar jag iallafall.
 
Men idag kan jag säga det - MICKE KOMMER HEM FRÅN PARIS IDAG!
Och nu kan ingen bryta sig in längre, för då bussar jag honom på er :)
 
Micke spelar, som många av er vet, Paintball och detta årets turnering har gått mer än bra.
De åkte ner till Paris som total 2:a platsare (spelar flera deltävlingar) och efter fruktansvärt bra spel så tog de en 1:a plats i Europamästerskap, woohoooo..... Vi är så stolta hemma i Sverige!

                     

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattis Mike ! Bra jobbat.



/Stefan

2010-10-04 @ 19:58:27
Postat av: Åsa

Bra jobbat Mike!

Ja sånt håller man för sig själv, att man är home alone.



Kram Kram

2010-10-04 @ 20:25:47
URL: http://baraminabarn.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vi åt också massa kanelbullar på jobb idag=) riktigt nice! Du får gratta Micke från mig=)

2010-10-04 @ 21:55:27
Postat av: Nina

GRATTIS!!!

2010-10-05 @ 19:42:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0