Hektiskt igår

Träffade upp min kära Micke 17:00 för att vi skulle vidare till Helsingbog. De skulle ju ha visning av Kronans Duovagn (jag vet jag vet - ens vardag är inte riktigt som den brukar)...
Men de har iallafall bara en återförsäljare och det är i Stockholm så det gällde att passa på när man fick chansen.
Snabbt inom Burger King, för vi var rätt hungriga - Men de glömde våra chilli cheese. Det borde vara straffbart!
Sen snabbt inom nån badrumsafär som Micke ville kolla badrumsinredning i.
Vi är i valet och kvalet att göra om badrummet innan bebben kommer.

             

Men till slut kom vi fram. Man känner sig superkorkad för de frågorna man ställer:
Vilken del är aktuell i början? Varför har man en sele? Är bebisen ett monster och måste bindas fast? Men sen fick vi klart för oss att det inte va så :) Puh vilken tur!
Micke som är Rätt ärlig av sig sa rakt ut: Men vagnen i sig är ju rätt ful. Den kanske är funktionell och så men den är ju inte vacker att gå omkring med på stan!
Jag skämdes som tusan, medans tjejens om visade vagnen tog det lugnt och höll med om att design var en viktig fråga i barnvagnsköpet. ´Gud va han är speciell emellanåt :)
Vi testade färdigt och fick även prova fälla in vagnen i bilen (tog med den lilla ilen för att se så den gick in) och det gjorde den, toppen!
Så vi skall såklart kolla på andra vagnar men denna får bra betyg av oss!

           

Efter detta åkte vi till NetOnNet lagershop, det va tydligen opening day för dem och Gosch vad många där var!
Men in kom vi och Micke fick handlat nått med sladdar och volymknappar - Så insatt är jag, hahaha.
Men vi fick OCKSÅ med oss 2 flak med pepsi (nått erbjudande just den dagen) och det bästa av allt - Fryspåsar.
Fråga mig inte varför de säljer fryspåsar påNetOnNet men det gjorde dem och jag hade ju lussebullar hemma som behövdes komma i frysen.
Så jag är nöjd :)

          

Kommentarer
Postat av: fifi

Jag har för mig att jag såg någon vagn från Kronan i en tidning och tyckte att den såg både rejäl, snygg och smidig ut. Kronan är ju ett välkänt märke också, det är nog bra att satsa på sådana.

Vi har ingen bil, så jag får mer tänka på att vagnen ska vara lätt att lyfta upp på bussar och spårvagnar.



Hoppas du får en fin helg!



kram



2010-10-23 @ 09:47:55
URL: http://fififantastic.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0