Tankar vecka 11

Nu är det bara en dag kvar innan vi skall få SE dig, så spännande, jag är helt uppspelt! Gissar på att det är så en "mamma" skall känna :) Gud alltså - jag - en mamma?!
Jag har läst mycket i alla möjliga forum om graviditet och på en sida så är vi ett gäng "Aprilmammor 2011".
Många gånger är det roligt att läsa och man får sig ett gott skratt, men ibland läser man att vissa hoppar av forumet för de fått missfall. Usch vad tråkigt! Blir så ledsen av att läsa det. Håll i dig där inne, vill inte vara en av dem som upplever något sådant.
Det är samma tjejer som mig, de har hört hjärtljuden (vilket är en "säkerhet"), de har gått sina 12 veckor...
Men ändå!.... 

MEN imorgon, då skall vi "se" dig för första gången, jag kommer inte våga titta förrens de säger att allt är bra.
För tänk om, jag vågar inte ens tänka om! Min värld kommer rasa!

Låt det bli imorgon, låt allt vara bra. Hur skall jag annars lyfta mig från det slaget?

      


Kommentarer
Postat av: Veronica

Hej =)

Hoppas allt är bra. Åhh vad skoj en pojke=)

Själv skall vi på ultraljud den 30 november, förhoppningsvis får vi veta vilket kön det är då=) Så man kan börja shoppa på riktigt =)

Annars är allt bra med oss =) själv med er ?



Såå skoj, Minns du nyår 1998? Hos Asp?

och nu sitter vi här 2010, gravida =)



Kramkram

2010-11-11 @ 08:35:56
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Michaela

Haha bara att baka nya då ;) Lussekatterna finns på Enebygatan i Norrköping :P



Hoppas allt är bra?!



Kram

2010-11-16 @ 06:05:53
URL: http://michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Michaela

Haha jag lovar att om du dyker upp här så ska jag allt bjuda dig på både kaffe o lussekatter :P



Men det är bra att veta att det finns lussekatter i skåne om jag har vägarna förbi nån gång ;)

Detsamma ju om du har vägarna förbi här :P



Ha en bra dag du med!

2010-11-16 @ 08:15:50
URL: http://michaelabergqvists.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0