Söndagen

Söndags va en flitig dag tycker jag.

Började med frukost hemma hos några av mina favoritpersoner – Gabbe o Bella…
Dock surade de båda för att jag tog foto – Det får de leva med helt enkelt :) 



Sen iväg på min första babyshower, det va för min svägerska som blir mamma till sitt tredje barn nu i November.
Hon anade inget och där stod vi alla nära och kära.
Det blev god fika, lekar och massa prat, speciellt om bebisar. Hennes syster väntar också barn så det är babyboom just nu, hahaha… Mysigt!

  

Efter detta hem till syster för där hade vi bestämt att micke skulle komma förbi en viss tid. Så lite fika/prat blev det även där.



Sen snabbt in i bilen och hem mot Häljarp, nu skulle vi inom My och Olof. Trodde det skulle bli en långkväll med massa prat men istället så fick vi boka om – Micke är krasslig och verkar inte komma ur den onda cirklen. Så vi bokar hellre om och tar och bjuder dem på middag :)
Fick med mig en kass med mammakläder från My, så välbehövligt, och så mycket fint där va :)

Tack igen My!

Skön Söndag med massa trevliga människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0