Lördagen

Oj ojoj vilken helg vi haft. Så mycket vi fått gjort och så mycket som varit på schemat.
Lördagen gick jag upp tidigt för att packa en träningsväska – Spinningpass klockan 10!

Sen snabbt iväg för att duscha – Vi har ingen dusch hemma för tillfället så det är dusch hemma hos vänner och bekanta som gäller för tillfället.

Sen hämtade jag syster och systerdotter för att åka in i stan. Det va lite försäljning av Oriflameprylar och jularrangemang som vi va tvungna att ta del av ju… :)
Skall ta foto på det fina jularrangemanget jag köpte.

Sen hem med syster igen för att sen styra hemåt till mitt och mickes lilla hus.
Där väntade som vanligt färg och pensel och det va abra att sätta igång.
Måla och fixa gjorde jag ända tills det va dags för kalas för Algot…
På med finkläder, trots målarfärgen i håret haha :)


Ett mycket trevligt kalas och eftersom Linda och Daniel precis fått bebis och Lindas syster väntar bara två veckor innan oss så blev det mycket bebis snack :)
Inte mig emot haha…

Sen bar det hemåt och fortsätta måla :/

När klockan slog  23:30 så hade jag inte bara målat en massa utan även fått städat undan och satt upp gardiner – fick bli julgardinerna i köket, inte lönt att slänga upp de gamla för en vecka ju :)

Sen är det ju då renoveringen i badrummet på ovanvåningen som är prio 1 just nu.
Det visade sig att fönstret i badrummet som vi skall byta ut inte är standarsfönster och som det är en levernstid på 5veckor, tur att vi hade ett på lager då som vi kunde ta :)
Annars hade renoveringen stått still lika länge och det är ju rätt tråkigt!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Alltid trevligt att gå på kalas. Skönt att bli serverad ibland :)



Ja, nu får vi faktiskt ta en fika. You, me and Linda.



Kram

2010-11-22 @ 22:39:05
URL: http://baraminabarn.blogspot.com
Postat av: Linda

Ska bli super kul att se hur badrummet blir,nyfiken som bara den :)Ha en bra dag på jobb vännen,kramis

2010-11-23 @ 07:18:47
URL: http://lindaslove...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0