Dag 2 – Min första kärlek

Min första kärlek?
Hmmm...

Ja det får nog bli Stockholms pojken som gick i min klass från 1:an -5:an.
Vi hade ett gott öga för varandra länge och var tillsammans några gånger under
skolans tid :)

Han va rolig, snäll och vi tyckte om rasterna när vi kunde hålla hand.

Vi var bra vänner då vi inte var tillsammans och en dag sa han att han skulle
flytta tillbaka till Stockholm :(

Fick träffat honom på en fika för ca 4-5 år sedan då han va nere i Malmö för att fira jul
hos sin syster som bodde i Malmö.
Hhahaha, han va precis densamma :) Så BRA!

Nu så tror jag t.o.m. han har flyttat ner i Malmö


Kommentarer
Postat av: Michaela (BigSmile87)

Ja jag tycker också att det var fint,passar nog skitbra med den vita sängen jag ska ha i framtiden :)



Hehe gör det du,jag hittade som sagt en hel del..



Hoppas allt är bra med dig!

2010-11-30 @ 11:02:05
URL: http://www.michaelabergqvists.wordpress.com
Postat av: Veronica

Jonas:) visst bor han i Malmö! Vi har kontakt med honom;) han var en given gäst på vårt bröllop:) hoppas allt är bra med dig och magen;) kram Veronica

2010-11-30 @ 21:07:51
URL: http://Http://lizardqueen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0