Min dag/ Vår dag


Idag efter jobb så va det Mickes tur att få  köra vår nya bil (Guztaf). Han fick inte köra den igår eftersom han hade sina arbetskläder på dig och va skitig. Så när vi kom hem idag så bytte vi om så att vi va klädda efter vädret (soligt), Sen stack vi till konstgjorda sjöarna i Saxtorp. Där låg vi o solade tills det blev kyligt..

 

 
jag o micke idag, 2010                                                      Jag och micke 2007, när vi dejtade ;)


Förresten, jag bakade kaka igår, men micke sa att vi inte ska äta sånt under vardagarna.
Så han blir utan helt enkelt, någon som vill fika på god kaka ? =) hehehe...
 
Kärleksmums!


Kommentarer
Postat av: Hege

Nu måste jag få skälla lite på dig......

1. Allt det andra du var tvungen till att göra i dag???? Så att du inte hann följa med på träningen.... Har du gjort det?

2. NI KÖRDE BIL TILL SJÖARNA!!!!!!!!!



Men altså - jag är inte arg... bara mycket mycket besviken ;o)

2010-05-26 @ 20:30:32
URL: http://hegescrap.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0