Fredag idag

Sådär ja, allt är tillbaka till verkligheten, förutom att jag är ledig idag dvs ;)
Micke är på jobb, städning skall snart påbörjas och vädret är sunkigt.
Så vad annars kan man göra än att fixa i hemmet. Men jag kan erkänna att detta blogginlägget är mer en ursäkt för att senarelägga städningen, suck vad tråkigt det är, speciellt eftersom man inte kan göra det riktigt fint (renovering överallt tycker jag). Men men, någon dag kommer det bli fint, vårt hem =)
Imorse blev det frukost i stan, skulle egentligen cyklat o tjänat in kilometer till min cykeltävling men det va ju så dåligt väder, visst? Sitt nu inte hemma o tänk: finns inget dåligt väder, utan bara dåliga kläder!
För det talesättet är sååååå irriterande =)

Men så senare idag skall vi iallafall hem till svåger + fam. Det va längesen vi träffade dem och det skall bli himla roligt. Blir nog en runda caracasson om jag inte misstar mig, härligt!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0