Denna helgen....

Denna helgen har som alla andra helger varit full med massa kul.
I Fredags fyllde Hege's äldsta son 18 år och hade fest för hemma, så Hege kom över med en flaska vin och åt middag med oss. Sen satt vi med photoshop =) Nu har jag lärt mig massa av Hege! Tjoohoo...

Lördagen började med ett besök på Väla för att få nya linser av Synoptik. De andra hade kommit fel iom flytten. Så de jag hade i nu till slut var rätt gamla och slitna. Inte konstigt det sved lite i ögonen om kvällarna , hehehe ;)

Ett obligatoriskt besök hos Gabbe o snacka ifatt oss om saker o ting. OCH Bella fyllde ju år i Fredags så henne fick man också kramat lite på.

Kvällen spenderade vi i Malmö hos ett par bekanta som bjöd oss på Mexikans afton. Väldigt trevligt.

Söndagen (idag) är som alla vet mors dag. Jag har redan bokat Tisdag eftermiddag med att fira mamma då. Så jag får återkomma med vad som händer då. Men jag har hunnit med ett besök till Emma o bebben Ofelia.
Ofelia är bara så himla söt. 

   

   

   

           Hiihihihih, jag tror att hon tröttnade på att jag tog foton =)

Senare så träffade jag Oscar och han hjälpte mig med att tvätta bilen. Sen handlade vi blommor till hans mamma (min syster) och till hans mormor såklart =)

     

                Oscar tyckte det va roligt att tvätta bilen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0